مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 16:072022-07-16ورزشي

ورود حامیان دوباره خوبان عالم به انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، همزمان با نزدیک شدن به زمان اعلام نام نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات فدراسیون فوتبال از سوی کمیته انتخابات، - حضور یکی از کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال به رییس معزول باعث شده تا این پروژه وارد فاز عجیبی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، همزمان با نزدیک شدن به زمان اعلام نام نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات فدراسیون فوتبال از سوی کمیته انتخابات، فعل و انفعالات مشکوکی در برخی محافل ورزشی آغاز شده تا یکی از گزینه های کم شانس انتخابات فوتبال بتواند با خارج شدن سایر کاندیداها از دایره رقابت چهره پیروز انتخابات هشتم شهریورماه لقب گیرد.

این کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال پس از آنکه متوجه شد شانسی برای موفقیت در انتخابات پیش رو ندارد، تصمیم گرفت با برخی حامیان و نزدیکان رییس معزول فدراسیون فوتبال لابی کند تا همانگونه که وی در انتخابات اسفند 99 به برتری رسید، بتواند به عنوان منتخب مجمع معرفی شود.

برخی حامیان عزیزی خادم با توجه به شناختی که از مدیریت ضعیف این کاندیدا داشتند حاضر به حمایت وی نشدند اما برخی چهره های جنجالی مدیر معزول سابق از این فرصت استفاده کردند تا دوباره زمینه ورود خود را به فوتبال مهیا کنند به همین دلیل به این کاندیدا پیشنهاد دادند همان راهی که عزیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود حامیان دوباره خوبان عالم به انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال

ورود حامیان دوباره خوبان عالم به انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال