مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 16:272022-07-16سياسي

ارتقای سطح توانمندی و آگاهی روحانیون مهمترین هدف طرح 313 است


مدیر اجرایی طرح 313 در بنیاد هدایت کشور گفت: ارتقاء سطح آگاهی و توانمندی روحانیون در ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم روستا مهمترین هدف اجرای طرح 313 است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، احمد کلیسانی در همایش ملی طرح 313 گلستان در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی اظهار کرد: دو سال از تشکیل بنیاد هدایت در کشور می گذرد و تلاش داریم تا در این بنیاد سطح توانمندی و آگاهی روحانیون را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای طرح 313 افزایش سطح توانمندی و آگاهی روحانیون در ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم روستا در حوزه های مختلف به ویژه بخش فرهنگی است.

مدیر اجرایی طرح 313 در بنیاد هدایت کشور خاطرنشان کرد: مساجد ما باید به تراز اسلام نزدیک شده و جایگاه آنها ارتقاء پیدا کند، در زمان صدر اسلام مساجد پایگاه تمام فعالیت های مذهبی، اجتماعی و فرهنگی بوده و اکنون مساجد ما باید به این جایگاه ارتقای پیدا کند.

وی ادامه داد: بنا داریم خدمات رسانی به مردم توسط روحانیون مستقر در روستاها و در طرح 313 را در مساجد انجام داده و رسیدگی به امور مردم در حوزه اای اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی و غیره از این طریق صورت گیرد.

کلیسانی گفت: این طرح در مدت زمان پنج ماه و معرفی  پنج نفر از مددجویان کمیته امداد توسط این نهاد انقلابی به روحانیون مستقر انجام می شود و در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای سطح توانمندی و آگاهی روحانیون مهمترین هدف طرح 313 است

ارتقای سطح توانمندی و آگاهی روحانیون مهمترین هدف طرح 313 است