مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 17:022022-07-16اقتصادي

هموارسازی مسیر صنعت گران ضروری است/تعریف سامانه های آنلاین


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن تاکید بر لزوم هموار سازی مسیر صنعت در کشور، گفت: در سال جاری در بحث زیربنایی برای تسهیل فرآیندها سامانه های آنلاینی تعریف کرده ایم که علاوه بر شفافیت و سرعت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی رسولیان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، در سفر نیمروزی خود به استان البرز در جمع اصحاب رسانه، ضمن تاکید بر اهمیت حوزه صنعت در پایداری وضعیت اقتصادی کشور، گفت: خوشبختانه در استان البرز ظرفیت های خوبی در بخش سرمایه گذاری وجود دارد.

وی افزود: همچنین شرکت های بزرگی با سطح بالای علمی و تکنولوزی در استان مشغول به کار هستند که برخی از آنها به عنوان برندهای ملی و بین المللی دارای اعتبار و مقبولیت زیادی هستند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: رویکرد وزارت صمت، اهتمام جدی برای هموارسازی مسیر تولید است.

به عنوان مثال در سال جاری در بحث زیربنایی برای تسهیل فرایندها سامانه های آنلاینی تعریف کرده ایم که علاوه بر شفافیت و سرعت، نظارت بر امور را نیز افزایش می دهد.

رییس هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی با اشاره به اینکه تعامل رودررو با صنعگران بسیار مهم است اظهار داشت: در میز خدمت امروز، عمده موضوعات توسط دانش بنیان ها مطرح شد که اصلی ترین مساله ای که با آن دست به گریبان هستند مساله تامین مالی است که ما در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هموارسازی مسیر صنعت گران ضروری است/تعریف سامانه های آنلاین

هموارسازی مسیر صنعت گران ضروری است/تعریف سامانه های آنلاین