مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 18:172022-07-16ورزشي

شکایت ایران علیه آمریکا و کانادا با درخواست غرامت


اقدام سیاسی کشورهای امریکا، انگلیس و کانادا درخصوص عدم صدور ویزای ورزشکاران ایرانی را با جدیت ازطریق مجامع بین المللی پیگیری می کنیم.

- سرپرست امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: اقدام سیاسی کشورهای امریکا، انگلیس و کانادا درخصوص عدم صدور ویزای ورزشکاران ایرانی را با جدیت ازطریق مجامع بین المللی پیگیری می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ محمد حسن تقی زاده در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، گفت: اقدام نابخردانه و سیاسی برخی از کشورها بابت عدم صدور ویزا برای ورزشکاران ایرانی با تشکیل کارگروهی تخصصی، با جدیت پیگیری و با تهیه مستندات پیرامون تضییع حق قهرمانان کشورمان از طریق مجامع و محاکم بین المللی تا حصول نتیجه دنبال خواهد شد.

وی عدم صدور روادید برای برخی ورزشکاران ایرانی در رویدادهای بین المللی را امری غیر ورزشی، کاملا سیاسی و مغایر روح منشور المپیک توصیف کرد و افزود: مشکلات پیش آمده توسط کشورهای امریکا ث، انگلیس و کانادا در صادر نکردن روادید برای ورزشکاران ما در رشته های مختلف از جمله تیراندازی باکمان، کاراته، دوو میدانی، تنیس و فوتبال و متعاقب آن باز ماندن آنها از شرکت در مسابقات ورزشی که بعضی از این رویدادها که با عدم کسب سهیمه برای مسابقات پیش رو همراه بوده اقدامی خصمانه و خلاف موازین ورزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت ایران علیه آمریکا و کانادا با درخواست غرامت

شکایت ایران علیه آمریکا و کانادا با درخواست غرامت