مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 19:272022-07-16بين الملل

تجمع دانشجویان سراسر کشور علیه سفر بایدن به منطقه + عکس و فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور که در دوره اسلام ناب شرکت کرده اند با همراهی جمعی از دانشجویان دانشگاه های تهران در واکنش به سفر رییس جمهور آمریکا به عربستان و تلاش این کشور در راستای عادی سازی روابط .

- تجمع دانشجویان سراسر کشور علیه سفر بایدن به منطقه + عکس و فیلم جمعی از دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور که در دوره اسلام ناب شرکت کرده اند با همراهی جمعی از دانشجویان دانشگاه های تهران در واکنش به سفر رییس جمهور آمریکا به عربستان و تلاش این کشور در راستای عادی سازی روابط اعراب و اسراییل در میدان فلسطین تهران تجمع کردند و شعار های ضدآمریکایی و اسراییلی سر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور که در دوره اسلام ناب شرکت کرده اند با همراهی جمعی از دانشجویان دانشگاه های تهران در واکنش به سفر رییس جمهور آمریکا به عربستان و تلاش این کشور در راستای عادی سازی روابط اعراب و اسراییل در میدان فلسطین تهران تجمع کردند و شعار های ضد آمریکایی و اسراییلی سر دادند.

در این تجمع دانشجویان با حمل پلاکارد هایی با محتوای آمریکا قابل اعتماد نیست، سازمان ملل زیر فشار پول های سعودی، مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، رژیمی که خودش امنیت ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع دانشجویان سراسر کشور علیه سفر بایدن به منطقه + عکس و فیلم

تجمع دانشجویان سراسر کشور علیه سفر بایدن به منطقه + عکس و فیلم