مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 19:422022-07-16فرهنگي

ترویج عفاف و حجاب با کلیدواژه «زیست عفیفانه»


فعالیت های مربوط به عفاف و حجاب در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کلیدواژه «زیست عفیفانه» کلید خورده و کاملا راهبردی ، ایجابی و در پهنه وسیع است ، - گروه زندگی: نشست مطبوعاتی هفته عفاف و حجاب، با حضور و سخنرانی عاطفه خادمی ، مشاور اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  دبیر ستاد جمعیت ظهر امروز، 25 تیر ماه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این نشست خادمی درباره فعالیت های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه عفاف و حجاب گفت: یکی از اقدامات مهم و اساسی ما که البته محدود به هفته عفاف و حجاب نمی شود با کلیدواژه مرکزی ترویج زیست عفیفانه کلید خورده است.

مفهوم زیست عفیفانه راهبردی است و پهنه وسیعی را در بر می گیرد، مثل لباس و کارگروه های تخصصی دیگر، حتی اقدامات نمادین مثل یازدهمین جشنواره مد و لباس که روز گذشته نیز اختتامیه اش برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه زیست عفیفانه واژه و مفهومی در هم تنیده در جامعه ایرانی با سبقه زیاد تاریخی دارد، گفت: تلاش داریم نگاه ایجابی به این موضوع داشته باشیم، چرا که باور داریم زیست عفیفانه در رگه های تاریخی جامعه ایران جریان دارد و ما باید صرفا سمت نقطه های خلآ برویم که یکی از این خلاها اهتمام کمتر ما به مسئله زنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج عفاف و حجاب با کلیدواژه «زیست عفیفانه»

ترویج عفاف و حجاب با کلیدواژه «زیست عفیفانه»