مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 21:072022-07-16اقتصادي

عزم جزم مسؤولان رفسنجان برای حل مشکلات یک واحد تولیدی مواد شیمیایی


در راستای رفع موانع تولید، فرماندار و تعدادی از مسؤولان از یک کارخانه مواد شیمیایی بازدید و برای حل مشکلات آن تصمیماتی اتخاذ کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، کارخانه تاو اکسیر ویستا یکی از واحدهای تولیدی رفسنجان است که در زمینه مواد شیمیایی فعالیت دارد.

این کارخانه که در 55 کیلومتری جاده رفسنجان_کرمان ابتدای دوراهی خنامان واقع شده است، طی یک سال گذشته با مشکلاتی مواجه شده است که مدیر جوان این شرکت تصمیم گرفت از مسؤولان دعوت کند تا ضمن حضور در این مجموعه، در جریان مشکلات آن قرار گرفته و گره گشایی کنند.

  مهندس ابوالفضل اکبری مدیر این شرکت با بیان اینکه در مجموعه ما بی سولفات سدیم و اسید کلریک تولید می شود، اظهار کرد: 14 نفر اشتغالزایی داریم و در صورت حل مسائل و مشکلات موجود، با طرح توسعه شرکت اشتغال بیشتری ایجاد خواهیم کرد.

وی از تأمین مواد اولیه یکی از تولیدات خود از طریق شرکت مس خبر داد و افزود: در یک سال گذشته مشکلات و موانعی در زمینه محیط زیست، نقدینیگی و زمین کارخانه برای شرکت به وجود آمد که از فرماندار و مسؤولان دعوت کردیم امروز از مجموعه ما بازدید کنند، که با دل و جان پای درد دل ما نشستند و تصمیماتی گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جزم مسؤولان رفسنجان برای حل مشکلات یک واحد تولیدی مواد شیمیایی

عزم جزم مسؤولان رفسنجان برای حل مشکلات یک واحد تولیدی مواد شیمیایی