مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 22:372022-07-16حوادث

محل سقوط دختر 4 ساله ایمن سازی می شود


پنج روز بعد از مرگ دختر 4 ساله به علت سقوط در چاهی در فضای سبز کنار بزرگراه افسریه، سرپرست دادسرای جنایی تهران به همراه بازپرس پرونده با حضور در محل حادثه دستور ویژه برای محصور کردن محل و ایمن سازی فضای سبز را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، روز یکشنبه هفته گذشته وقتی معصومه 4 ساله با پدر و مادرش برای تفریح و استراحت به فضای سبزی در محله افسریه رفته بود به علت سقوط در چاه جان باخت.

پس از این اتفاق تحقیقات برای شناسایی مقصران این حادثه آغاز و دستور بازداشت شهردار منطقه 15، شهردار ناحیه 5 و پیمانکار فضای سبز صادر و پس از تحقیقات اولیه، آنها با سپردن وثیقه آزاد شدند اما ساعت 10 صبح پنجشنبه گذشته محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران و بازپرس میثم حسین پور، بازپرس پرونده مرگ دخترک 4 ساله در رمپ فضای سبز نزدیک بزرگراه افسریه حاضر شدند تا از نزدیک محل حادثه را بررسی و دستورات ویژه در این باره را صادر کنند.

در بازرسی از محل غیر از چاه 46 متری که معصومه در آن سقوط کرده بود چندین حفره دیگر نیز در همان فضای سبز دیده شد که بدون حفاظ و سرپوش بودند.

در کنار این حفره های خطرناک، در قسمتی از فضای سبز و میان چمن ها 11 میلگرد نیز که بی هدف روی زمین قرار داشت و خطرساز بود و همچنین یک پایه بتونی که چندین میلگرد از آن بیرون زده بود مشاهده شد که به گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محل سقوط دختر 4 ساله ایمن سازی می شود

محل سقوط دختر 4 ساله ایمن سازی می شود