مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 07:472022-07-17اقتصادي

44 روستا در طرح جهاد آبرسانی سیستان و بلوچستان از آب آشامیدنی بهره مند شدند


از یک هزار و 751 روستای طرح جهاد آبرسانی از اردیبهشت ماه سالجاری تاکنون 44 روستا از آب آشامیدنی بهداشتی و پایدار بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی روز شنبه در هشتمین نشست جهاد آبرسانی اظهارداشت: با وجود کاهش حجم آبی چاه های سیستان و بلوچستان تامین آب آشامیدنی با مشکلی مواجه نشده است.

وی خاطرنشان کرد: هم اینک برای هفت روستای شهرستان دلگان گروه های جهادی عتبات و چهار روستای شهرستان زاهدان گروه جهادی امام رضایی ها در حال تجهیز کارگاه هستند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همچنین تاکنون برای 14 روستا توسط پیمانکاران محلی عقدقرارداد برای آبرسانی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: تاکنون برای 20 روستای سیستان و بلوچستان اصلاح شبکه توزیع و برای 24 روستای دیگر استان توسعه و ایجاد شبکه توزیع انجام شده است.

مدرس خیابانی افزود: 23.

5 کیلومتر خطوط انتقال به طور کامل اجرا و114 روستا تامین مصالح شده و همچنین 115 روستا نیز تجهیز کارگاه صورت گرفته اما با این وجود به نظر من پیشرفت جهاد آبرسانی در سیستان و بلوچستان همچنان قابل قبول نیست.

وی تاکید کرد: با توجه به توافق مدیرعامل آب منطقه ای استان با وزیر نیرو مجوز حفر چاهک های کشاورزی کم آب بر در منطقه سیستان صادر شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 روستا در طرح جهاد آبرسانی سیستان و بلوچستان از آب آشامیدنی بهره مند شدند

44 روستا در طرح جهاد آبرسانی سیستان و بلوچستان از آب آشامیدنی بهره مند شدند