مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 08:422022-07-17سياسي

توزیع 1000 بسته معیشتی بین نیازمندان آبیک به مناسبت عید سعید غدیر


فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک با اشاره به اجرای بیست و پنج مرحله از رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان گفت: به مناسبت عید غدیر 1000 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ مهدی صادق پور در رزمایش نهضت کمک مؤمنانه شهرستان آبیک با اشاره به برگزاری این رزمایش همزمان با سراسر کشور و به مناسبت دهه امامت و ولایت اظهار کرد: بیست و پنجمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه توسط سپاه امام صادق(ع) با توزیع 1000 بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته 400 هزار تومان برگزار شده است.

وی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا و با فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر نهضت کمک مومنانه و مواسات، سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک 25 مرحله اقدام به برگزاری رزمایش کمک مومنانه کرده و تاکنون 30 هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی 95 میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع کرده که این مهم، غیر از اقداماتی بوده که نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد و ستادهای نماز جمعه و ائمه جماعات و بنیاد مستضعفان انجام داده اند.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، برگزاری رزمایش کمک مومنانه می تواند گره ای از مشکل مردم بگشاید و کمک حال آنان باشد و امیدآفرینی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1000 بسته معیشتی بین نیازمندان آبیک به مناسبت عید سعید غدیر

توزیع 1000 بسته معیشتی بین نیازمندان آبیک به مناسبت عید سعید غدیر