مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 09:022022-07-17سياسي

با دستور دادستان «دوربین های عوارضی آزادراه قزوین-کرج» خاموش شد


دادستان عمومی و انقلاب قزوین از خاموش شدن دوربین های اخذ عوارض آزادراه قزوین- کرج به دلیل کوتاهی دستگاه های متولی در انتقال محل استقرار دوربین های موصوف با ورود مدعی العموم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی با اشاره به صدور دستور خاموش شدن دوربین های اخذ عوارض آزادراه قزوین- کرج، اظهار کرد: بخش محمدیه و شهرک مهرگان در حدود 15 کیلومتری شهر قزوین قرار دارد و مردم این مناطق برای اشتغال و امورات روزانه مکرراً به شهر قزوین مراجعت می کنند، که پرداخت کامل عوارض آزادراه سال ها موجب نارضایتی شهروندان این مناطق شده است.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای تامین استان قزوین، می بایست محل استقرار دوربین های اخذ عوارض الکترونیکی مذکور جابجا و به بعد از شهرک صنعتی کاسپین منتقل شود و نظارت بر اجرای آن به دادستان محول شده است.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان کرد: دادستانی قزوین نیز در راستای احیای حقوق عامه و جلوگیری از تضییع حقوق مردم شریف بخش محمدیه و شهرک مهرگان، طی مکاتباتی در نهم و هجدهم تیرماه با دستگاه های متولی خواستار جابجایی محل استقرار دوربین های اخذ عوارض آزادراه قزوین- کرج و یا خاموش شدن دوربین ها شد، که اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین نسبت به خاموش کردن دوربین ها اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با دستور دادستان «دوربین های عوارضی آزادراه قزوین-کرج» خاموش شد

با دستور دادستان «دوربین های عوارضی آزادراه قزوین-کرج» خاموش شد