مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 09:072022-07-17سياسي

عضو مجلس خبرگان: آیت الله جنتی پاسدار شایسته قانون اساسی و شرع مقدس است


آیت الله جنتی به رغم این که یکی از مدرسین برجسته حوزه علمیه محسوب می شدند اما با این وصف، صیانت از نظام جمهوری اسلامی و پاسداری از قانون اساسی و شرع مقدس را به عنوان یک وظیفه شرعی تلقی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، آیت الله عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین با اشاره به انتخاب مجدد آیت ا.

احمد جنتی از سوی رهبر انقلاب برای عضویت در شورای نگهبان تصریح کرد: این فقیه برجسته طی دوران مبارزه و همچنین سال های پس از استقرار نظام جمهوری اسلامی همیشه با خلوص بالا، بصیرتی دقیق، درایتی شایسته و بر پایه اجتهاد اصیل و باتوجه به مقتضیات زمان، تمام تلاش خود را براساس رویکرد حکومتی امام راحل و رهبر معظم انقلاب به کار بست تا از فقه شیعی، حاکمیت نظامی اسلامی و حفظ و حراست از حقوق مردم فداکاری کند.

عضو حقوقدانان شورای نگهبان در دوره پنجم با بیان این که از سال های پیش حضور آیت ا.

جنتی در این نهاد قانون اساسی خاری در چشم معاندان بود، تاکید کرد: ایشان صرفا با تمسک به مبانی دینی و همچنین اجرای فرامین امام و رهبری، خالصانه در شورای نگهبان به فعالیت پرداخت و در طول این چند دهه از هجمه بیگانگان و معاندان، کینه کینه توزان و سرزنش سرزنش گران بیمی به خود راه نداد و با قوت و صلابت مسیر حق را پیمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو مجلس خبرگان: آیت الله جنتی پاسدار شایسته قانون اساسی و شرع مقدس است

عضو مجلس خبرگان: آیت الله جنتی پاسدار شایسته قانون اساسی و شرع مقدس است