مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 09:322022-07-17سياسي

اهدا 350 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند ایلامی


مسئول بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: در ماه گذشته 350 سری جهیزیه با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و سپاه پاسداران به نو عروسان اهدا شده است.

- ملک زاده مسئول بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در دهه امامت و ولایت اقدامات متنوعی در قالب برنامه زمان بندی شده و روز شمار توسط اقشار مختلف سپاه استان، معاونت ها و رده های شارک انجام شده و اقداماتی پیش رو نیز خواهیم داشت.

وی افزود: از جمله این اقدامات آب رسانی به 128 روستا در مرحله اول و ارتقا این اقدام به 203 روستا با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد تومان است.

مسئول بسیج سازندگی بیان کرد: طی ماه گذشته 350 سری جهیزیه با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و سپاه پاسداران به نو عروسان اهدا شده است.

  ملک زاده گفت: اعزام 300 نفر زائر اولی به مشهد مقدس و اعزام 110 گروه جهادی در عرصه های عمرانی، پزشکی و چند تخصصی و سایر عرصه ها در مناطق محروم روستایی و حاشیه شهرها از دیگر اقدامات بوده است.

وی ادامه داد: طرح آب رسانی به مزارع کشاورزی، طرح احداث جاده بین روستایی در سه شهرستان چوار، ملکشاهی و دهلران، نذر خون از طریق جهادگران بسیج جامعه پزشکی و میز خدمت نیز اقدامات اجرایی بسیج سازندگی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدا 350 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند ایلامی

اهدا 350 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند ایلامی