مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 09:472022-07-17سياسي

شورای نگهبان عهده دار پاسداری از شرع و قانون اساسی


رییس مجلس شورای اسلامی با تبریک عید غدیر گفت: غدیر خم شاخص و معیار ابدی برای تشخیص مسیر هدایت در طول زمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیشاپیش فرا رسیدن عیدالله الاکبر، عید پرنور و برکت غدیر را به ملت شریف ایران، تمامی محبین و شیعیان امیر المومنین علی (ع) و عموم مسلمین جهان تبریک و تهنیت می گویم.

وی افزود: واقعه غدیر خم شاخص و معیار و میزان ابدی برای تشخیص مسیر هدایت در طول زمان و راه روشنی برای مراقبت از آموزه های دین مبین اسلام در سایه هدایت ائمه اطهار (ع) است.

شورای نگهبان پس از انقلاب عهده دار وظیفه پاسداری از شرع و قانون اساسی شد رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالروز تاسیس شورای نگهبان، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام عظیم الشان این نهاد انقلابی با الگوگیری از نهضت مترقی مشروطه عهده دار وظیفه مهم پاسداری از شرع مقدس و قانون اساسی شد.

اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی دو پایه مشروعیت بخش و در هم تنیده ای هستند که شورای نگهبان در تمام این سال ها توانسته است با دقت و حساسیت و علیرغم تمام هجمه های داخلی و خارجی از آنها مراقبت کند و اجازه ندهد مسیر ریل گذاری کشور در قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان عهده دار پاسداری از شرع و قانون اساسی

شورای نگهبان عهده دار پاسداری از شرع و قانون اساسی