مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 09:572022-07-17اقتصادي

نرخ گاز مصرفی بخش تولید موجب افزایش قیمت ها شده است


دبیر، دبیرخانه مشترک تشکل های نساجی و پوشاک کشور روند افزایش سرسام آور نرخ گاز را  اقدامی نامعقول در بستر افزایش هزینه های سربار بخش تولید و تحمیل گرانی ها به مصرف کنندگان بسیاری از محصولات تولیدی عنوان کرد.

- یدالله مالمیر، دبیر دبیرخانه مشتکر تشکل های نساجی پوشاک کشور، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به تورم و عوامل تشدید قیمت ها به عنوان یک فعال اقتصادی، گفت: از اسفند سال 99 تاکنون نرخ گاز مورد مصرف در بخش تولید با افزایش چندین برابری همراه شده است و این چالش بسیاری از فعالان صنایع کوچک را از حیز انتفاع خارج کرده است.

وی افزود: مسؤولان ذیربط  تنها در سال گذشته نرخ گاز را تا مرز شش برابر افزایش داده اند که این اقدام غیر اصولی و مخل تولید نسبت به سال ماقبل از آن (سال 1399) غیر قابل توجیه است.

وی تصریح کرد: ضروری است دولت مشکل حاد ناشی از افزایش نامعقول گاز مورد مصرف صنایع را مورد بررسی همه جانبه قرار دهد تا صاحبان صنایع به ویژه صنایع کوچک از شرایط بحرانی ناشی از ورشکستگی تدریجی رهایی یابند.

این فعال اقتصادی، با اشاره به نامگذاری سال 1401 به عنوان سال تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرینی از سوی رهبر فرزانه انقلاب، گفت: برخی اقدامات سلیقه ای و غیر کارشناسی از جمله افزایش چند برابری نرخ گاز با حرکت در مسیر تحول در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ گاز مصرفی بخش تولید موجب افزایش قیمت ها شده است

نرخ گاز مصرفی بخش تولید موجب افزایش قیمت ها شده است