مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 10:472022-07-17اقتصادي

مشکل جایگاه بنزین دانشگاه رفع شد/ تعمیر دیس سنترهای جایگاه


مدیر روابط عمومی شرکت فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت: جایگاه بنزین دانشگاه مشکلی ندارد و فقط دیس سنترهای آن که نیاز به تعمیر داشت در حداقل زمان ممکن انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، طی چند روز گذشته جایگاه عرضه بنزین دانشگاه واقع در چهارراه پژوهش که در مسیر گردشگری همدان قرار دارد با دو نازل کار می کرد و این موضوع باعث ایجاد صف طولانی شده بود که علت آن را از مسوولان شرکت نفت پیگیری کردیم.

مدیر روابط عمومی شرکت فرآورده های نفتی منطقه همدان در این خصوص اظهار کرد: جایگاه عرضه بنزین دانشگاه واقع در چهارراه پژوهش از جایگاه های در مسیر گردشگری همدان است که به دلیل ضرورت بهبود سیستم های توزیع سوخت بر آن شدیم با هزینه معادل 4 میلیارد ریال نسبت به نوسازی دیس سنترهای آنها اقدام کنیم.

شیرانی عنوان کرد: جهت تسهیل امر سوخت رسانی به هموطنان طی هفته گذشته در حداقل زمان ممکن و در 24 ساعت این نازل ها تعمیر و در مدار ارائه سرویس قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه اکنون مشکل رفع شده و هیچ موردی وجود ندارد یادآور شد: احتمال خرابی در هر سیستمی متصور است زیرا قطعه ای به مرور در حال کار است و تیم های نظارتی اقدام به پایش جایگاه می کنند تا مشکل را در حداقل زمان ممکن است، رفع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل جایگاه بنزین دانشگاه رفع شد/ تعمیر دیس سنترهای جایگاه

مشکل جایگاه بنزین دانشگاه رفع شد/ تعمیر دیس سنترهای جایگاه