مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 11:572022-07-17سياسي

برنامه توسعه شهرداری تهران با ابلاغ وزارت کشور 4ساله می شود


معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا از ابلاغ وزارت کشور برای تغییر زمان بندی برنامه توسعه مدیریت شهری خبر داد و گفت: برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران طبق دوره چهارساله مدیریت شهری برای 4سال تدوین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، لطف الله فروزنده در نشست هم اندیشی اداره کل برنامه و بودجه با مدیران کل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت های تخصصی و معاونین برنامه ریزی و سرمایه انسانی مناطق  22گانه شهرداری تهران، اظهار داشت: با تلاش مجموعه معاونت برنامه ریزی توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران طی رایزینی ها و نشست  های متعدد، با موافقت و ابلاغ وزارت کشور زمانبندی تدوین برنامه چهارم از پنج ساله به چهارساله تغییر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 70درصد احکام برنامه سوم توسعه شهری اجرا شده است، تصریح کرد: اما بهتر است هر دوره مدیریت شهری برنامه توسعه ای خود را ارائه دهد که هم بر اساس رویکردهای شورای شهر و شهرداری جدید باشد، هم قابلیت اجرای بیشتری داشته باشد و هم زمینه برای پاسخگویی اجرای برنامه از سوی متولیان و برنامه ریزان هر دوره  میسرتر خواهد بود.

به گفته معاون شهردارتهران، پنج ساله بودن برنامه های توسعه ای باعث می شد نیمی از زمان اجرای برنامه در یک دوره و نیمی دیگر در دوره بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه توسعه شهرداری تهران با ابلاغ وزارت کشور 4ساله می شود

برنامه توسعه شهرداری تهران با ابلاغ وزارت کشور 4ساله می شود