مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 13:122022-07-17سياسي

بدعت زشت و نیم کیلویی میوه فروشان دوره گرد در یاسوج/دادستانی وارد عمل شد


دادستانی مرکز کهگیلویه و بویراحمد در راستای حمایت از حقوق عامه اقدام به جمع آوری تابلوهای نیم کیلویی و سبدی میوه فروشان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ توهین به افکار عمومی توسط برخی میوه فروشان دوره گرد در سطح شهر یاسوج به امری عادی تبدیل شده، توهین به مردم با تابلوهای نیم کیلویی اعم از خربزه نیم کیلویی 8 هزار تومان! هندوانه نیم کیلویی 2 هزار تومان و سایر میوه جات که موجب شده حتی رهگذران و مسافران به این اقدام میوه فروشان دوره گرد نیشخند زده و شهر و دیار یاسوج را گاها مورد تمسخر قرار دهند.

اما تخلفات گسترده افراد موجب شد است که حامد رهبر معاون عمومی و انقلاب دادستان مرکز استان در این زمینه ورود کند و با این پدیده زشت در شهر یاسوج برخورد کند، اما صرف برخورد زمانی اثرگذار خواهد بود که مردم تخلفات را به مبادی ذیربط گزارش دهند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در راستای احقاق حقوق عامه و درخواست های مردمی  دستور جمع آوری تابلو های با عنوان سبدی و  نیم کیلو را از سطح عرضه کننده گان میوه  صادر کرد.

 حامد رهبر معاون  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای احقاق حقوق عامه به وضعیت نحوه تابلو نویسی میوه فروشان دوره گرد این استان ورود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدعت زشت و نیم کیلویی میوه فروشان دوره گرد در یاسوج/دادستانی وارد عمل شد

بدعت زشت و نیم کیلویی میوه فروشان دوره گرد در یاسوج/دادستانی وارد عمل شد