موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 13:372022-07-17اقتصادي

بایدن به دنبال احیای اسراییل است


نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر بایدن به عربستان برای روحیه دادن و احیا مجدد اسراییل است.

- ولی اله بیاتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با توجه به سفر بایدن به عربستان اظهار کرد: در حال حاضر رژیم کودک کش صهیونیستی از داخل و خارج منزوی شده که سفر بایدن به عربستان برای روحیه دادن و احیا مجدد این رژیم کودک کش است.

 وی تصریح کرد: سفر رییس جمهور امریکا به عربستان به این دلیل است که بایدن از طریق هم پیمانانش روح تازه ای به کالبد مرده اسراییل دمیده و این رژیم در حال انزوا را مجدد احیا کند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس با بیان اینکه نفوذ و گسترش روابط ایران با کشورهای مختلف ترسی را جان صهیونیست و آمریکا انداخته است، که این ترس پای رییس جمهور آمریکا را به منطقه کشانده است، ادامه داد: یکی دیگر از دلایل این سفر نیاز شدید آمریکا به نفت عربستان است، چرا که افزایش قیمت نفت و سوخت در بازارهای جهانی، موجب تورم و گرانی بی سابقه در آمریکا شده و بایدن در تلاش است از طریق رایزنی با پادشاهان عربستان مشکل تامین نفت را حل و فصل کند.

بیاتی همچنین با اشاره به سفر پوتین به ایران گفت: این سفر یک سفر استراتژیک است، گسترش روابط روسیه، چین و ایران و اتحاد و انسجام این کشورها قدرت فراگیری را در منطقه مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن به دنبال احیای اسراییل است

بایدن به دنبال احیای اسراییل است