مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 13:472022-07-17سياسي

گام های عملیاتی برای رشد شرکت های خلاق برداشته شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با توجه به اهمیت ویژه واحد های خلاق فعال در حوزه های علوم انسانی، - معاون علمی و فناوری رییس جمهوری آیین نامه اجرایی توسعه زیست بوم واحد های خلاق را ابلاغ و بر تلاش مجدانه همه ارکان معاونت علمی برای رشد جدی شرکت های خلاق و خانه های خلاق و نوآوری تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با توجه به اهمیت ویژه واحد های خلاق فعال در حوزه های علوم انسانی، اجتماعی و صنایع فرهنگی در اقتصاد دانش بنیان و در جهت اجرای ماده 6 قانون جهش تولید دانش بنیان آیین نامه اجرایی توسعه زیست بوم واحد های خلاق را برای اجرایی شدن ابلاغ کرد تا با این گام، رشد شرکت های خلاق در ابعاد کیفی و کمی اتفاق بیفتد.

مسوولیت اجرای این آیین نامه به عهده ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق است تا با اجرایی شدن آن، توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری کشور به عنوان مکمل اقتصاد دانش بنیان، ارتقا سهم واحد های خلاق در اقتصاد و ایجاد اشتغال و ثروت افزایی محقق شود.

در این آیین نامه آمده است: در چارچوب سیاست های کلی تحول اقتصادی و قانون جهش تولید دانش بنیان و بر اساس تاکیدات و تدابیر مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت و ضرورت توجه به صنایع خل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های عملیاتی برای رشد شرکت های خلاق برداشته شود

گام های عملیاتی برای رشد شرکت های خلاق برداشته شود