مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 13:472022-07-17سياسي

اعلام نتایج فراخوان همکاری مرکز پژوهش های مجلس


از میان حدود 5 هزارنفر شرکت کننده در فراخوان همکاری مرکز پژوهش های مجلس، 203نفر پس از ارزیابی واجد شرایط همکاری با مرکز پژوهش های مجلس تشخیص داده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، به نقل از مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی از میان 4954نفر شرکت کننده در فراخوان همکاری مرکز پژوهش های مجلس، 203نفر پس از ارزیابی گروه ها و دفاتر تخصصی واجد شرایط همکاری با مرکز پژوهش های مجلس تشخیص داده شدند.

مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی پیرو فراخوان 1400/12/08  مبنی بر دعوت به همکاری و انتخاب همکاران پژوهشی از بین فارغ التحصیلان دکتری، دانشجویان دکترای تخصصی و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و سایر مراکز علمی برتر کشور و طلاب حوزه های علمیه تاکید کرد: از میان 4954 نفر شرکت کننده، 203 نفر (به شرح پیوست) پس از ارزیابی گروه ها و دفاتر تخصصی واجد شرایط همکاری تشخیص داده شدند و بر این اساس هماهنگی های لازم از سوی دفاتر پژوهشی مرکز پژوهش های مجلس جهت شروع همکاری با پژوهشگران به عمل خواهد آمد.

شایان ذکر است این شیوه همکاری به منزله استخدام نبوده و تنها در راستای ایجاد زمینه مشارکت و همکاری پژوهشگران و نخبگان برتر کشور در تحقق مردمسالاری دینی و بهره مندی از مشارکت آحاد نخبگان در امر قانون گذاری و نظارت را فراهم می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتایج فراخوان همکاری مرکز پژوهش های مجلس

اعلام نتایج فراخوان همکاری مرکز پژوهش های مجلس