مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 13:522022-07-17سياسي

آیت الله بحرالعلوم: فقط اسلام غدیری می تواند بشریت را در همه ابعاد زندگی اداره کند


اسلام کاملی که می تواند همه بشریت را در همه ابعاد زندگی اداره کند؛ اسلامی است که غدیرخم دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، آیت الله سید محمود بحر العلوم میردامادی با اشاره به عظمت عید غدیر خم اظهار داشت: غدیر خم مکمل اسلام است، بدون این مکمل، اسلام ضعیف و مریض است و قرآن می فرماید: الیوم أکملت لکم دینکم، اسلام کامل که می تواند همه بشریت را در همه ابعاد زندگی اداره کند؛ اسلامی است که غدیر خم دارد یعنی ولایت و امامت دوازده امام معصوم علیهم السلام را ترویج و تبلیغ می کند.

آیت الله بحرالعلوم گفت: با یک مطالعه اجمالی و دقت در قرائن خارجی و داخلی واقعه غدیر بزرگ می بینیم سخن از جانشینی و امامت دوازده امام به میان آمده و عظمت رهبری این خانواده بازگو شده است.

بنیانگذار مرکز جهانی حضرت ولی عصر (عج)، با اشاره به بخشی از خطبه غدیر ابراز داشت: در این خطبه بابرکت و نورانی، توحید و شرط آن و به عبارت دیگر سعادت و شروط آن بیان شده و در واقع غدیر خم و خطبه رسول خدا (ص) تشریح آیه شریفه قد أفلح المؤمنون است.

علت فراموشی غدیر خم در صدر اسلام وی با اشاره به علت فراموشی غدیر خم در صدر اسلام ابراز داشت: چون همیشه دزد از چراغ می ترسد، دزدان عقیده و اخلاق و مستکبران جامعه آن روز نابودی خودشان را در پیاده شدن طرح آسمانی غدیر می دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله بحرالعلوم: فقط اسلام غدیری می تواند بشریت را در همه ابعاد زندگی اداره کند

آیت الله بحرالعلوم: فقط اسلام غدیری می تواند بشریت را در همه ابعاد زندگی اداره کند