مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 13:522022-07-17اجتماعي

اجرای برنامه های اوقات فراغت شهرداری برای دانش آموزان در اولین تابستان قرن


شهردار منطقه 13 تهران از اجرای برنامه های اوقات فراغت با محوریت مدارس همزمان با اولین تابستان قرن برای دانش آموزان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه  13 تهران،  درباره برنامه های شهرداری در زمینه اوغات فراغت کودکان و نوجوانان اظهارداشت: چگونگی گذران اوقات فراغت، بازتابی از شرایط اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جوامع است که استفاده مطلوب از این اوقات می تواند تأثیر مهمی در بهبود کیفیت زندگی افراد داشته باشد که در این راستا با هماهنگی آموزش و پرورش منطقه، 30 مدرسه به عنوان پایگاه تابستانی تعیین شدند.

  وی به اجرای برنامه تئاتر شهر اشاره کرد و افزود: این برنامه با محوریت پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی با اولویت موضوعات فرهنگ سازی عدم مصرف دخانیات، آگاه سازی در مورد مواد مخدر، کنترل خشم ،  رفتارهای ناسالم و آسیب های اجتماعی نو ظهور، اخلاق و آداب شهروندی، سبک زندگی اسلامی، ایرانی، حقوق و تکالیف شهروندی، ترافیک و آلودگی هوا و محیط زیست و پسماند اجرایی می شود.

   وی دوره ها و کارگاه های آموزشی با موضوع ایمنی و مدیریت بحران، سلامت، مهارت های شهروندی، حقوق و تکالیف شهروندی،  سبک زندگی اسلامی،  ایرانی، جلسات دانش افزایی اولیا، محیط زیست و پسماند را از دیگر برنامه های اوقات فراغت من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های اوقات فراغت شهرداری برای دانش آموزان در اولین تابستان قرن

اجرای برنامه های اوقات فراغت شهرداری برای دانش آموزان در اولین تابستان قرن