مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 14:472022-07-17سياسي

ولایتداری و ولایت محوری، مهمترین پیام عید غدیر خم است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تبیین نقش و اهمیت ولایت و ولایت مداری در هدایت و پیشرفت جامعه اسلامی گفت: ولایت داری و ولایت محوری، مهمترین پیام عید غدیر خم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی بعد از ظهر امروز در مراسم جشن عید غدیر خم که با حضور فرماندهان و کارکنان در نمازخانه ستاد فرماندهی انتظامی استان مرکزی برگزار شد با تبریک دهه کرامت و ولایت، عید غدیرخم را یکی از عظیم ترین اعیاد اسلامی دانست و بیان داشت: در روز عید غدیر، ولایت اسلامی یعنی پرتویی از ولایت خداوند در میان مردم تجسم پیدا کرد .

وی تصریح کرد: اهمیت ولایت و ولایت مداری تا آنجا است که خداوند محور عالم را محور ولایت قرار داده و در آیات مختلف قرآن کریم به ولایت و در دیگر آیات نورانی این کتاب آسمانی نیز به اطاعت از ولایت،اشاره کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی کارکنان پلیس در حاکمیت جامعه اسلامی را سربازان ولایت فقیه و مجری احکام حکومت اسلامی بر شمرد و اظهار داشت: بی تردید سرباز ولایت بودن، همواره سعادتی بی مانند برای پلیس به شمار آمده و به مانند ستاره ای درخشان بر پیشانی کارکنان انتظامی، خواهد درخشید.

دری نجف آبادی خاطرنشان کرد:مهمترین پیام عید غدیر خم، ولایت داری و ولایت محوری است تا آنجا که هر فردی که برای حرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتداری و ولایت محوری، مهمترین پیام عید غدیر خم است

ولایتداری و ولایت محوری، مهمترین پیام عید غدیر خم است