مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 14:522022-07-17دانش

واکنش دانشگاه تهران به عملیات عمرانی بدون مجوز در دانشکده ادبیات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا قاسمی در واکنش به آنچه که در برخی سایت های خبری تحت عنوان عملیات عمرانی بدون مجوز در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران نامیده شده است، - مدیرکل طرح های عمرانی و پشتیبانی دانشگاه تهران درباره خبری تحت عنوان عملیات عمرانی بدون مجوز در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا قاسمی در واکنش به آنچه که در برخی سایت های خبری تحت عنوان عملیات عمرانی بدون مجوز در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران نامیده شده است، گفت: در تمام دنیا موضوع مرمت میراث فرهنگی رایج است و روش های متفاوتی برای حفظ آثار فرهنگی وجود دارد.

یکی از این روش ها، باززنده سازی و احیای آثار فرهنگی است.

وی درباره قدمت ساختمان دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران و ضرورت مقاوم سازی بنای این دانشکده، اظهار کرد: ساختمان این دانشکده از سال 1313 به بهره برداری رسیده و بنای آن به دلیل گذر زمان دچار فرسودگی شده است.

قاسمی درباره ارزش فرهنگی بنای دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران نیز یادآور شد: کل بنا های واقع در پردیس مرکزی دانشگاه تهران به عنوان اثر ثبت شده فرهنگی شناخته می شوند؛ بنابراین وظیفه داریم فضا ها و ساختار های موجود را حفظ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دانشگاه تهران به عملیات عمرانی بدون مجوز در دانشکده ادبیات

واکنش دانشگاه تهران به عملیات عمرانی بدون مجوز در دانشکده ادبیات