مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 16:022022-07-17بين الملل

پیام موشکی مقاومت فلسطین به سفر بایدن؛ اشغالگری 70ساله صهیونیست ها رو به نابودی است


پس از پایان سفر رییس جمهور آمریکا، مقاومت فلسطین دو موشک به عسقلان اشغالی شلیک کرد؛ حملاتی که حامل پیامهایی برای تل آویو و واشنگتن بود و نشان داد که مقاومت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بامداد شنبه بود که گروههای مقاومت، دو موشک به شهر عسقلان در فلسطین اشغالی شلیک کردند و چند صهیونیست نیز در پی این حمله زخمی شدند.

چند ساعت بعد، بالگردهای رژیم صهیونیستی یکی از مواضع مقاومت را در جنوب غرب شهر غزه هدف قرار دادند.

از زمان نخست وزیری یاییر لاپید، این برای نخستین بار بود که نیروهای مقاومت، یکی از شهرهای فلسطین اشغالی را بمباران کردند.

احمد سلامه تحلیلگر مسائل سیاسی و نظامی درباره این حملات به روزنامه فلسطینی الاستقلال  گفت که بمباران عسقلان، از نظر زمان و محتوا اهمیت بسیاری دارد و حامل پیامهایی به طرفهای مختلف است.

اهمیت حملات این است که پس از سفر جو بایدن رییس جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی و امضای آنچه بیانیه قدس نام دارد، صورت گرفت؛ بیانیه ای که بر اساس آن، بایدن به مشارکت راهبردی با رژیم صهیونیستی متعهد شد.

سلامه درباره محتوای این پیام، تأکید کرد، مقاومت با این حملات به محور شر آمریکا هشدار داد که مقاومت و ملت فلسطین، ماهیت جنگ را تعیین می کنند و هیچ معاهده یا نشستی نخواهد توانست کاری کند که این رژیم جنایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام موشکی مقاومت فلسطین به سفر بایدن؛ اشغالگری 70ساله صهیونیست ها رو به نابودی است

پیام موشکی مقاومت فلسطین به سفر بایدن؛ اشغالگری 70ساله صهیونیست ها رو به نابودی است