مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 16:122022-07-17سياسي

زنجان کمبود پزشک متخصص دارد


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر کمبود پزشک آنهم پزشک متخصص در زنجان تاکید کرد و گفت: آمار پزشکان با نیاز مردم متناسب نیست و مردم زنجان اغلب به مرکز کشور مراجعه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی ظهر امروز در آیین کلنگ زنی ساختمان مرکزی نظام پزشکی زنجان با گرامی داشتن نام و یاد شهدا از جمله شهدای سلامت، بر ضرورت پاسداشت همه ایثارگران برای آرامش جامعه ایرانی تاکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با ارائه آماری از فعالیت پزشکان متخصص و عمومی در استان زنجان افزود: بر اساس آمار زنجان 280 پزشک متخصص، 456 پزشک عمومی، 161 دندان پزشک، 40 داروساز و 500 فعال در حرف مربوط به پزشکی دارد.

وی با بیان اینکه 80 درصد مردم از خدمات مربوط به امور بستری را از مراکز دولتی دریافت می کنند، تصریح کرد: 80 درصد بیماران سرپایی به مراکز خصوصی مراجعه و 80 درصد خدمات دارویی در مراکز خصوصی ارائه می شود.

رفیعی با تاکید بر اینکه بسیاری از مردم سلامت خود را مرهون فعالیت بخش خصوصی در حوزه درمان می دانند، ادامه داد: شغل شریف پزشکی جزو مشاغل با ارزش محسوب می شود که می توان ساعت ها در مورد آن صحبت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان کمبود پزشک متخصص دارد

زنجان کمبود پزشک متخصص دارد