مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 16:122022-07-17اقتصادي

محمد پور: بانک کارآفرین در شفافیت حرف اول را می زند


عضو جدید هیات مدیره بانک کارآفرین با اشاره به برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه گفت: شفافیت اطلاعات و صورت های مالی بانک یکی دیگر از افتخاراتی است که نصیب بانک شده و نشان از کیفیت و سلامت مالی گزارش های حسابرسی بانک دارد.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک کارآفرین ، فرشادمحمدپور معاون مدیرعامل در امور مالی و مجامع در گفت وگویی با خبرنگار واحد ارتباطات به تشریح دلایل دریافت این عنوان ارزشمند و تحلیل مالی دوره های مختلف فعالیت بانک کارآفرین پرداخت.

ماحصل این گفت وگو را در ادامه می خوانید: به طور کلی دستاوردهای 23 سال گذشته بانک کارآفرین را چگونه ارزیابی می کنید؟  نگاهی به تاریخ 23 ساله بانک کارآفرین نشان می دهد این بانک در یک مسیر و چارچوب مشخص و با استراتژی روشن فعالیت کرده است ( البته از زمان  شروع با عنوان شرکت اعتباری غیر بانکی کارآفرینان بالغ بر 23 سال می گذرد).

انجام فعالیت بانکداری هدف و دوری از فعالیت های غیر بانکی چارچوبی بوده که از زمان تاسیس تاکنون رعایت شده است.

عدم ورود به  حوزه های غیر بانکی بویژه در شرایط تورمی اگر چه باعث شده بانک از ظرفیت های سودآوری موجود در فعالیت های مزبور دور بماند، ولیکن همین موضوع همواره حافظ انسجام بانک در شرایط ناپایدار اقتصادی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد پور: بانک کارآفرین در شفافیت حرف اول را می زند

محمد پور: بانک کارآفرین در شفافیت حرف اول را می زند