مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 17:572022-07-17حوادث

سگ های تجسس یاب باید از روز نخست در حادثه زرآباد حضور پیدا می کردند


سرپرست فرمانداری زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان،گفت: تیم آنست (سگ های تجس یاب) باید در روز نخست در حادثه این شهرستان حضور پیدا می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از زرآباد،کوروش محمدی در نشست با رییس جمعیت هلال احمر شهرستان کنارک و زرآباد،اظهار داشت: انتظار میرفت با توجه به پیگیری های انجام شده تیم آنست(سگ های تجس یاب) در محل حادثه ناپدید شدن نوجوان زرآبادی در رودخانه رابچ حضور پیدا می کردند.

وی تصریح کرد: حضور سگ های تجسس یاب یا همان زنده یاب هلال احمر  پس از 8 روز در محله حادثه بی فایده است که امید داشتیم این سگ ها جهت جستجو در همان روزهای نخست اعزام شوند.

وی افزود: در زمان بحران تمام مرخصی ها به صورت خودکار لغو می شوند و مدیران می بایست در سطح شهرستان حضور پیدا کنند.

فرمادار زرآباد با تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم برای یافتن یاسین نهنگی نوجوان 16 ساله این شهرستان، ادامه داد: این حضور مردم گواه حس انسان دوستی،مهربانی و مهمان نوازی مردم زرآباد را می رساند.

محمدی بیان کرد: با توجه به فاصله 170 کیلومتری شهرستان زرآباد با شهرستان همجوار،نیاز است به صورت فوری شعبه یا اداره هلال احمر در این شهرستان راه اندازی شود.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده در همان روزهای نخست تیم غواصی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در بندر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سگ های تجسس یاب باید از روز نخست در حادثه زرآباد حضور پیدا می کردند

سگ های تجسس یاب باید از روز نخست در حادثه زرآباد حضور پیدا می کردند