مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 20:072022-07-17حوادث

دستگیری کلاهبرداران برنامه شاد در تهران/ پلیس: پرونده بیش از 100 نفر شاکی دارد


مجرمین با سوءاستفاده از عدم آگاهی برخی از کاربران شبکه آموزشی شاد که بیشتر از طیف سنی نوجوانان بودند اقدامات مجرمانه خود را پیش برده بودند و زندگی شهروندان زیادی را بازیچه اهداف شوم خود قرار داده بودند.

- دستگیری کلاهبرداران برنامه شاد در تهران/ پلیس: پرونده بیش از 100 نفر شاکی دارد مجرمین با سوءاستفاده از عدم آگاهی برخی از کاربران شبکه آموزشی شاد که بیشتر از طیف سنی نوجوانان بودند اقدامات مجرمانه خود را پیش برده بودند و زندگی شهروندان زیادی را بازیچه اهداف شوم خود قرار داده بودند.

رییس پلیس فتا تهران از شناسایی و دستگیری 2 نفر کلاهبردار اینترنتی با عنوان اپراتور پشتیبان در شبکه آموزشی شاد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رییس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار کرد: در پی مراجعه چندین نفر از شهروندان به پلیس فتا پایتخت مبنی بر دسترسی غیرمجاز به حساب کاربریشان در شبکه اجتماعی تلگرام و کلاهبرداری از مخاطبین آنها، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا پایتخت قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند و در تحقیقات اولیه مشخص گردید مجرمین با ایجاد چندین اکانت در شبکه شاد با نام اپراتور پشتیبان پیامی تحت عنوان حذف حساب کاربری برای کاربران ارسال ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبرداران برنامه شاد در تهران/ پلیس: پرونده بیش از 100 نفر شاکی دارد

دستگیری کلاهبرداران برنامه شاد در تهران/ پلیس: پرونده بیش از 100 نفر شاکی دارد