مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 21:272022-07-17بين الملل

از نتایج سفر بایدن ناامید شدیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جو بایدن شب گذشته پس از سفر سه روزه به منطقه غرب آسیا و دیدار با مقامات صهیونیست در فلسطین اشغالی و سپس حضور در نشست جده، - تحلیلگران صهیونیست نوشتند که از نتایج سفر بایدن به منطقه غرب آسیا در آستانه سفر پوتین و اردوغان به تهران ناامید شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جو بایدن شب گذشته پس از سفر سه روزه به منطقه غرب آسیا و دیدار با مقامات صهیونیست در فلسطین اشغالی و سپس حضور در نشست جده، شب گذشته به آمریکا بازگشت، سفری که هرچند با تبلیغات رسانه ای گسترده از یک ماه پیش همراه شده بود، اما نتایج آن برای رژیم صهیونیستی ناامید کننده شد.

سفری که هیچ دستاوردی برای این رژیم و برای خود آمریکا نداشت.

به نوشته وبگاه عرب48، همزمان محافل صهیونیستی از نشستی که قرار است روز سه شنبه در تهران با حضور اردوغان و پوتین تشکیل شود، نگران هستند.

آن ها احساس می کنند که این نشست پس از سفر نا امید کننده جو بایدن به منطقه و دیدار با مقامات اسراییلی و سپس سران عرب می تواند نگران کننده تر باشد.

تحلیلگران صهیونیست نوشته اند که تل آویو بیش از حد به نتایج سفر رییس جمهور آمریکا امید بسته بود تا از دل آن ائتلاف دفاع منطقه ای علیه ایران و عادی سازی روابط با عربستان سعودی بیرون آید، اما هیچ کدام اتفاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نتایج سفر بایدن ناامید شدیم

از نتایج سفر بایدن ناامید شدیم