مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 21:572022-07-17سياسي

ادامه انتقال حجاج به کشور/ آغاز پروازهای مدینه از 27 تیر


امروز 27 هزار و 403 نفر از زائران بیت الله الحرام در قالب 223 کاروان در مکه مکرمه حاضر هستند و در حدود 5400 زائر نیز به مدینه منوره مشرف شدند و الباقی زائران به میهن اسلامی بازگشتند.

- امروز 27 هزار و 403 نفر از زائران بیت الله الحرام در قالب 223 کاروان در مکه مکرمه حاضر هستند و در حدود 5400 زائر نیز به مدینه منوره مشرف شدند و الباقی زائران به میهن اسلامی بازگشتند.

سرپرست ستاد مکه با اشاره به عملیات روان بازگشت حجاج ایرانی به کشور گفت: پروازها تاکنون صرفاً از فرودگاه جده انجام شده و امیدواریم از 27 تیر ماه با آغاز پروازها از مبدأ مدینه، روزانه تا 14 پرواز به کشور داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی حج، اکبر رضایی با اشاره به آمار حجاج ایرانی در دو شهر مکه و مدینه اظهار کرد: امروز 27 هزار و 403 نفر از زائران بیت الله الحرام در قالب 223 کاروان در مکه مکرمه حاضر هستند و در حدود 5400 زائر نیز به مدینه منوره مشرف شدند و الباقی زائران به میهن اسلامی بازگشتند.

وی درباره وضعیت کنونی عملیات حج بیان کرد: مرحله بعد از ایام تشریق و پایان اعمال حج تمتع، بازگشت حجاج مدینه قبل به میهن و اعزام سایر زائران به مدینه منوره است.

عملیات اعزام زائران به مدینه طبق برنامه در حال انجام است تا این زائران هم پس از تشرف به مسجدالنبی(ص) و زیارت حرم پیامبر(ص) و ائمه بقیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه انتقال حجاج به کشور/ آغاز پروازهای مدینه از 27 تیر

ادامه انتقال حجاج به کشور/ آغاز پروازهای مدینه از 27 تیر