مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 07:022022-07-18بين الملل

اردوغان در تهران با پوتین دیدار می کند


دفتر ریاست جمهوری ترکیه یکشنبه شب اعلام کرد که رجب طیب اردوغان رییس جمهور این کشور در جریان سفر خود به ایران با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه دیدار و گفت وگو خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از خبرگزاری تاس، دفتر ریاست جمهوری ترکیه یکشنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد که اردوغان قصد دارد در تاریخ 18 تا 19 ژوییه (دوشنبه 27 تا سه شنبه 28 تیر) به منظور شرکت در اجلاس کمیته عالی روابط ایران و ترکیه و هفتمین اجلاس سران ابتکار آستانه به ایران سفر کند.

این بیانیه می افزاید: هفتمین اجلاس کمیته عالی روابط ایران و ترکیه در 19 ژوییه (28 تیر) برگزار می شود و قرار است اقداماتی برای توسعه بیشتر روابط دوجانبه مورد توافق قرار گیرد.

در این اجلاس، در کنار مسائل دوجانبه، مسائل منطقه ای و جهانی نیز مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

در ادامه این بیانیه آمده است: اردوغان در همان روز در هفتمین اجلاس سران ابتکار آستانه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران و با حضور پوتین رییس جمهور روسیه شرکت خواهد کرد.

در این اجلاس، طرفین در مورد وضعیت سوریه، مبارزه با سازمان های تروریستی که امنیت منطقه را تهدید می کنند، مانند حزب کارگران کردستان و داعش گفت وگوهای سیاسی انجام خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان در تهران با پوتین دیدار می کند

اردوغان در تهران با پوتین دیدار می کند