مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 08:172022-07-18سياسي

کرمانشاه غرق در نور و سرور جشن تکمیل دین و ولایت امت


همزمان با عید سعید غدیر، عید امامت و ولایت مراسم جشن این عید فرخنده و بزرگ با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی در مناطق مختلف استان کرمانشاه در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، همزمان با سالروز عید سعید غدیر خم، شهرهای مختلف استان غرق در نور و سرور شده است.

همچنین مراسم های مختلفی از جشن و سرور با حضور مردم در خیابان ها، مساجد و بقاع متبرک امروز برگزار خواهد شد.

همایش پیاده روی خانوادگی(از پارک فدک بلوار طاق بستان تا میدان معلم) شهر کرمانشاه هم اکنون در حال برگزاری است؛ در طول مسیر با برپایی بیش از 30 غرفه پذیرایی، آموزشی، تفریحی، عفاف و حجاب، تدارک برنامه های برای تمامی گروه های سنی با اهدای جوایز و همچنین تداعی حماسه غدیر از شرکت کنندگان پذیرایی می شود.

حجت الاسلام ابوذر کرمی دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم به خبرنگار فارس، گفت: در دهه ولایت و امامت هر شب در هر نقطه از شهر کرمانشاه جشنی بدین مناسبت برگزار شد.

وی ادامه داد: 125 رأس گوسفند در عید قربان ذبح شد و بین نیازمندان استان توزیع شد و همچنین همزمان با روز عفاف و حجاب، اجتماع بزرگ بانوان برگزار شد و برای جوانان هم مسابقات جام فوتسال را داشتیم که روز چهارشنبه فینال آن برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه غرق در نور و سرور جشن تکمیل دین و ولایت امت

کرمانشاه غرق در نور و سرور جشن تکمیل دین و ولایت امت