مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 08:522022-07-18اقتصادي

ستاد کرونا: افزایش 2.5 برابری بستری و 40درصدی فوتی های کرونا در کشور


اگر افزایش مراجعات ادامه یابد، تقریبا با دو - سه هفته تاخیر افزایش بستری و با یک ماه تاخیر، احتمال افزایش فوتی ها هم وجود دارد.

- اگر افزایش مراجعات ادامه یابد، تقریبا با دو - سه هفته تاخیر افزایش بستری و با یک ماه تاخیر، احتمال افزایش فوتی ها هم وجود دارد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از افزایش 40 درصدی فوتی های ناشی از کووید طی یک هفته خبر داد و گفت: اگر افزایش مراجعات ادامه یابد، تقریبا با دو سه هفته تاخیر، افزایش بستری و با یک ماه تاخیر، احتمال افزایش فوتی ها هم وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ عباس شیراوژن درباره وضعیت فعلی کرونا در کشور و احتمال ایجاد محدودیت های بیشتر با افزایش بیماری، گفت: باید توجه کرد که آمار ابتلا به کرونا در کشور حدودا از دو هفته قبل شروع به شدت گرفتن کرد و تعداد شهرهای قرمز، نارنجی و زرد افزایش یافته است.

در عین حال در فوتی ها هم مقداری افزایش داشتیم.

البته باید توجه کرد که این افزایش در فوتی شاید هنوز اثر موج جدید نباشد و یا احتمالا افزایش در فوتی ها را با تاخیر داشته باشیم.

افزایش 2.

5 برابری بستری و 40درصدی فوتی های کرونا در کشور وی با بیان اینکه تعداد بستری های کرونا در هفته اخیر نسبت به هفته قبل تقریبا 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد کرونا: افزایش 2.5 برابری بستری و 40درصدی فوتی های کرونا در کشور

ستاد کرونا: افزایش 2.5 برابری بستری و 40درصدی فوتی های کرونا در کشور