مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 08:522022-07-18اقتصادي

گاز مشترکین خانگی ایلام و چوار در صورت کنترل مصرف قطع نمی شود


سرپرست شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه تجهیزات و امکانات برای انجام تعمیرات خط لوله سراسری گاز انجام می شود گفت: انتظار می رود با مدیریت و کنترل مصرف گاز تا پایان تعمیرات مذکور، - محمود کشاورز سرپرست شرکت گاز استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مشترکین خانگی در شهرستان های ایلام و چوار نگران قطعی گاز نباشند.

                                                                                                                                                              وی افزود: مراحل آماده سازی محل، تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز و اعزام نیروهای متخصص توسط منطقه 7 شرکت انتقال گاز صورت گرفته و همکاران ما در شرکت انتقال گاز تلاش خواهند کرد که این تعمیرات در کمترین زمان ممکن انجام شود.

سرپرست شرکت گاز استان ایلام اظهار داشت: اگرچه در ساعت 22 روز دوشنبه 27 تیرماه، گاز ورودی به خط لوله چوار-ایلام قطع می شود ولی ذخیره گاز موجود در طول مسیر 11 کیلومتری این خط تا ظهر روز سه شنبه برای مصرف عادی مشترکین خانگی شهرستان های چوار و ایلام کافی است.

وی تصریح کرد: در صورت رعایت حداکثر صرفه جویی توسط شهروندان و نیز با قطع گاز صنایع پرمصرف و جایگاه های cng در عصر دوشنبه توسط همکاران ما، ساعات گاز دار بودن مشترکین خانگی بیشتر خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز مشترکین خانگی ایلام و چوار در صورت کنترل مصرف قطع نمی شود

گاز مشترکین خانگی ایلام و چوار در صورت کنترل مصرف قطع نمی شود