مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 11:022022-07-18سياسي

178 نفر از قضات برترکرمانشاه مورد تقدیر قرار گرفتند


178 نفر از قضات برتر دادگستری استان کرمانشاه در مراسم گرامیداشت عید سعید غدیر خم با حضور رییس کل دادگستری مورد تقدیر قرار گرفتند.

- رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با گرامیداشت عید غدیر و تبریک این روز مبارک آن را واقعه ای عظیم و نقطه عطف در تاریخ اسلام خواند و یادآور شد به فرموده مقام معظم رهبری واقعه غدیر نشانه عظمت اسلام است و تکلیف حکومت در این واقعه مشخص شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز توسلی زاده رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در مراسم گرامیداشت عید سعید غدیر خم، اظهار کرد: ماجرای تعیین غدیر ماجرای تعیین ضابطه و قانون است و همه این ها بر می گردد به اینکه واقعه غدیر نوع و زیر ساخت حکومت را مشخص می کند و همان ادامه حکومت اسلام است.

وی با اشاره با اینکه واقعه غدیر در تمام امور زندگی امروزی تاثیرگذار است بنابراین نقطه عطف در تاریخ اسلام است، خاطرنشان کرد: ما نیز باید به دنبال یک دادگستری با ادامه غدیر باشیم به این معنا که هر آنچه شرع اسلام و احکام آن انتظار دارند و مدنظر مقام معظم رهبری و رییس قوه قضاییه که به دنبال پیشبرد امور به شیوه ای خردمندانه و کارشناسانه هستند، رفتار و عمل نماییم.

  رییس کل دادگستری استان کرمانشاه اضافه کرد: امروز در راس دستگاه قضایی کشور فردی وجود دارد که رفتار و گفتار ایشان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

178 نفر از قضات برترکرمانشاه مورد تقدیر قرار گرفتند

178 نفر از قضات برترکرمانشاه مورد تقدیر قرار گرفتند