مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 12:022022-07-18سياسي

غدیر، چشمه همیشه جوشان ولایت است


رییس حوزه ریاست جمعیت هلال احمر نوشت: غدیر، چشمه همیشه جوشان ولایت است چرا که زلالی و شفافیت در کلام رسول خدا (ص)، خنکای فرمان و ولایت پذیری را در میان فوج فوج جماعت حاضر در آن بیابان گرم و طاقت فرسا می گستراند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت فارس، به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر، راضیه عالیشوندی، رییس حوزه ریاست جمعیت هلال احمر در یادداشتی که در اختیار فارس قرار داد گفت: فعالیت های بشردوستانه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، با تاسی از سیره و منش حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام است.

بسم الله الرحمن الرحیم  هجدهم ذی الحجه، سالروز عید سعید غدیر، یکی از بزرگترین اعیاد شیعیان، روز اعلام جانشینی حضرت امام علی(ع) توسط پیامبر رحمت (ص) در راه بازگشت از آخرین سفر حج خود در مکانی به نام غدیر خم است، واقعه غدیر خم نقطه ی عطفی است در تاریخ امامت و ولایت و میعادگاه تکمیل شریعت اسلام محسوب می شود.

با نگاهی به احادیث و روایات معتبر، واقعه غدیر خم است که روشنگری می کند همه آنچه را که باید از جانب آخرین فرستاده خدا بر  قلوب مسلمانان و پیروان راستین آن حضرت بنشیند.

در این رویداد پر اهمیت تاریخ اسلام، شکوه و عظمت انتخاب اصلح ترین فرد پس از پیامبر، بر همگان مبرهن و واضح می شود تا آیه های الهی مشهود در کلام آخرین نقطه ی اتصال مخلوق به خالق،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غدیر، چشمه همیشه جوشان ولایت است

غدیر، چشمه همیشه جوشان ولایت است