مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 13:072022-07-18سياسي

اعلام آمادگی دانشگاه کردستان برای حفظ عنوان «شهر خلاق موسیقی جهان» سنندج


حفظ عنوان «شهر خلاق موسیقی جهان» برای سنندج وظیفه یک دستگاه و نهاد خاص نیست بلکه وظیفه داریم در راستای مسئولیت اجتماعی برای حفظ این عنوان ارزشمند تلاش کنیم و دانشگاه کردستان آمادگی خود را در این زمینه اعلام خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رحمت صادقی در جلسه هماهنگی انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه کردستان و شهرداری سنندج، اظهار کرد: عنوان شهر خلاق موسیقی برای سنندج برند استان کردستان است و مختص دستگاه و یا نهاد خاص نیست لذا هر کس در حد توان و جایگاه خود در حفظ این عنوان ارزشمند بین المللی باید تلاش کند.

وی افزود: متولی شبکه شهرهای خلاق، یونسکو است با توجه به اینکه یونسکو یک سازمان علمی و آموزشی است ارتباط زیادی با دانشگاه دارد و ما به عنوان متولی دانشگاه کردستان وظیفه خود می دانیم در حفظ عنوان شهر خلاق موسیقی با جدیت پای کار باشیم.

رییس دانشگاه کردستان با بیان اینکه هدف یونسکو از اعطای عناوین شهرهای خلاق، ایجاد رفاه و توسعه هرچه بیشتر در جوامع است، گفت: قطعا زمانی که شهرها توسعه پیدا می کنند که زیست پذیرتر باشند و عناوین شهرهای خلاق به این مهم کمک خواهد کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: عنوان شهر خلاق موسیقی به راحتی بدست نیامده است لذا همه وظیفه داریم در کنار هم در راستای مسئولیت اجتماعی برای حفظ این عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی دانشگاه کردستان برای حفظ عنوان «شهر خلاق موسیقی جهان» سنندج

اعلام آمادگی دانشگاه کردستان برای حفظ عنوان «شهر خلاق موسیقی جهان» سنندج