مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 15:372022-07-18اقتصادي

کاهش ساعات کاری نانوایی های دولتی؛ تخلفی در روز روشن


برخی شهروندان می گویند جدیداً هر وقت به نانوایی های دولتی مراجعه می کنند تعطیل است و زمان پختشان مشخص نیست.

- در پی اصلاح نرخ آرد و حذف یارانه این محصول، نانوایی های دولتی که آرد یارانه ای دریافت می کنند اقدام به کاهش ساعات کاری خود کرده اند که تداوم این موضوع نارضایتی شهروندان را موجب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حذف یارانه و اصلاح نرخ آرد که از ابتدای سال کلید خورد به منظور حمایت از تولیدکننده، مصرف کننده و کاهش قاچاق آرد به کشورهای همسایه بوده است اما با وجود تمامی اقدامات دولت برای ساماندهی این موضوع برخی اقدام به اختلال در بازار آرد و تولید نان می کنند به طوری که ساعات کاری واحدهای نانوایی کاهش یافته است.

این در حالی است که به دلیل تفاوت زیاد نرخ آرد دولتی و آزادپز و فانتزی ها اکنون شاهد صف های طولانی در مقابل نانوایی های سنتی هستیم اما نانوایی های دولتی با کاهش ساعات کاری خود دردسرهایی را برای شهروندان ایجاد کرده اند.

پیش از این که ساعات کار نانوایی ها در سه نوبت صبح، ظهر و عصر بود و تقریباً در تمامی ساعات روز نانوایی ها فعالیت داشتند و مشکلی در تأمین نان مردم وجود نداشت.

اما اکنون برخی واحدهای نانوایی با کاهش ساعات کاری خود در طول روز به جای سه نوبت پخت اقدام به پخت در یک یا دو نوبت در کمترین زمان ممکن می کنند برخی دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ساعات کاری نانوایی های دولتی؛ تخلفی در روز روشن

کاهش ساعات کاری نانوایی های دولتی؛ تخلفی در روز روشن