مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 16:422022-07-18اقتصادي

باز هم رکورد مصرف برق در خوزستان شکست


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: پیک مصرف برق شبکه تحت نظارت این شرکت روز یکشنبه 26 تیر ماه به رکورد تاریخی هشت هزارو 627 مگاوات در دمای 51 درجه سانتیگراد رسید که بیشترین میزان مصرف شبکه برق منطقه ای خوزستان تاکنون بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: پیک مصرف برق شبکه تحت نظارت این شرکت روز یکشنبه 26 تیر ماه به رکورد تاریخی هشت هزارو 627 مگاوات در دمای 51 درجه سانتیگراد رسید که بیشترین میزان مصرف شبکه برق منطقه ای خوزستان تاکنون بوده است.

دشت بزرگ عنوان کرد: پیش از این رکورد مصرف، مربوط به 11 مرداد سال 1399 با میزان مصرف هشت هزارو 518 مگاوات بود که در دمای 50 درجه رخ داد.

وی افزود: افزایش دما و ماندگاری آن در چند روز گذشته و پیش بینی این افزایش دما برای روزهای پیش رو باعث افزایش مصرف شده و شبکه برق استان را پربار کرده است.

دشت بزرگ با درخواست از مشترکان بخش خانگی برای رعایت الگوی مصرف، تاکید کرد: بیش از 80 درصد میزان مصرف برق در تابستان در بخش خانگی بوده که مربوط به استفاده از بار سرمایشی و استفاده از وسایل خنک کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز هم رکورد مصرف برق در خوزستان شکست

باز هم رکورد مصرف برق در خوزستان شکست