مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 16:472022-07-18اقتصادي

دستور به استفاده از ماسک و اجرای فاصله گذاری اجتماعی در فرودگاه ها


استفاده از ماسک و اجرای فاصله گذاری اجتماعی در محیط کار اداری و عملیاتی و همچنین ترمینال ها به منظور صیانت از جان مسافران در فرودگاه های کشور الزامی شد.

- استفاده از ماسک و اجرای فاصله گذاری اجتماعی در محیط کار اداری و عملیاتی و همچنین ترمینال ها به منظور صیانت از جان مسافران در فرودگاه های کشور الزامی شد.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها، طی بخشنامه ای بر رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و اجرای فاصله گذاری اجتماعی در محیط کار اداری و عملیاتی و همچنین ترمینال ها به منظور صیانت از جان مسافران در فرودگاه های کشور تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی؛ حمیدرضا سیدی اعلام کرد: این بخشنامه باتوجه به هشدارها، گزارش ها و آمارهای رسمی ارائه شده توسط مراجع رسمی در خصوص گسترش شیوع کووید 19 و همچنین مشاهدات میدانی در سطح شرکت و فرودگاه های کشور مبنی بر افزایش ابتلای کارکنان به بیماری کرونا صادر شده است.

بر همین اساس مدیران کل و مدیران فرودگاه ها به استناد بخشنامه ها و دستورالعمل های ارسالی از سوی مراجع ذی صلاح و با استفاده از اختیارات و ظرفیت های قانونی موجود موظف هستند حساسیت بیشتری نسبت به نظارت بر فرایند ورود مسافران توسط نمایندگان سازمان های مستقر و مسئول اعمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور به استفاده از ماسک و اجرای فاصله گذاری اجتماعی در فرودگاه ها

دستور به استفاده از ماسک و اجرای فاصله گذاری اجتماعی در فرودگاه ها