مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 19:272022-07-18سياسي

طبخ و توزیع 28 هزار پرس غذای گرم در مساجد زاهدان


معاون محرومیت زدایی قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه گفت: 28000 پرس غذا گرم با مشارکت بنیاد علوی و هیئات و مساجد در زاهدان طبخ و توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه، علی اکبر جعفری اظهار کرد:  به همت قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران، در راستای فضیلت اطعام نیازمندان در عید سعید غدیر، 28000 پرس غذا گرم با مشارکت بنیاد علوی و هیئات و مساجد در زاهدان طبخ و توزیع شد.

معاون محرومیت زدایی قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه افزود: همچنین رزمندگان قرارگاه عملیاتی شهید معمار به مناسبت این عید و دهه امامت و ولایت، اقدام به طبخ و بسته بندی و توزیع 3000 پرس غذای گرم نمودند و در بین خانواده های نیازمند شهرستانهای ایرانشهر و بمپور توزیع کردند.

وی ادامه داد: توزیع نذورات و غذای گرم به مناسبت های مختلف توسط رزمندگان سپاه در کل سیستان و بلوچستان به صورت مستمر انجام می شود.

جعفری گفت: در کنار این موارد تلاش شده با پویش های متعدد خانواده های مختلف، پویش اطعام و نذورات را به عنوان یک حرکت شادی بخش استمرار دهند.

معاون محرومیت زدایی قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه بیان کرد: گروه های جهادی مردمی هم در این روز نسبت به اطعام و پخش نذورات اقدام کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبخ و توزیع 28 هزار پرس غذای گرم در مساجد زاهدان

طبخ و توزیع 28 هزار پرس غذای گرم در مساجد زاهدان