مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 20:222022-07-18سياسي

آیت الله مدرسی: غدیر جامع ترین سند تربیتی برای بشریت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله سیدمحمدکاظم مدرسی یزدی نایب رییس شورای مرکزی حوزه های  علمیه استان یزد  عصر امروز در جمع برخی از جوانان دارالعباده با اشاره به اهمیت معرفی خطبه غدیر برای اقشار مختلف به ویژه جوانان، اظهار کرد: غدیر عیدالله اکبر و مایه فخر شیعیان امیرالمونین(ع) است.

وی غدیر را معنای دین شناسی، امام شناسی، ولایت مداری و دشمن شناسی دانست و گفت: خداوند متعال در قرآن کریم چند وصف برای غدیر ذکر کرده که نشان دهنده عظمت و اهمیت این روز بزرگ است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که خدواند با غدیر نعمت های خود را بر مردم تمام کرده است، ادامه داد: خطبه غدیر جامع ترین سند تربیتی برای بشریت است که باید به خوبی و مستمر معرفی شود.

آیت الله مدرسی یزدی در ادامه غدیر را مکتبی کامل برای روشنگری جوامع مختلف دانست و بیان کرد: خطبه غدیر ویژه یک نسل و گروه نیست و همه جامعه باید از آن بهره مند شوند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد در پایان سخنان خود غدیر را سندی جامعه از توسعه یافتگی جامعه اسلامی بر پایه مکتب اسلام ناب محمدی عنوان و خاطرنشان کرد: غدیر در حقیقت نقشه راه توسعه و تعالی بشیریت است.

انتهای پیام/الف/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مدرسی: غدیر جامع ترین سند تربیتی برای بشریت است

آیت الله مدرسی: غدیر جامع ترین سند تربیتی برای بشریت است