مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 20:472022-07-18سياسي

سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز در قم افتتاح می شود


دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه مسجد جامعه پرداز از افتتاح سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز در قم خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین مهدی روحی، دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه مسجد جامعه پرداز امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به راه اندازی سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز در شهر مقدس قم، اظهار کرد: بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی، نمایشگاه مسجد جامعه پرداز را با هدف بررسی راهکارهای رسیدن به مسجد جامعه پرداز، در دو بازه زمانی مختلف یکی در مشهد و دیگری در تهران برگزار کرده که هم اکنون نیز در حال راه اندازی سومین نمایشگاه است.

وی با اشاره به دو نمایشگاه قبل، گفت: در نمایشگاه مشهد مقدس و نمایشگاه مصلای تهران شاهد حضور گروهی از مخاطبین خاص بودیم، اما به دلیل محدود بودن بازه زمانی نتوانستیم از مخاطبین بیشتری دعوت کنیم.

روحی با بیان اینکه در نمایشگاه مشهد امام های جماعت برتر کشور حضور پیدا کردند، افزود: بحمدالله در نمایشگاه تهران فرصتی داشتیم که از برخی متولیان فرهنگی و تبلیغی کشور در امر مسجد میزبانی کنیم.

دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه مسجد جامعه پرداز با اشاره به حضور وزرا، مسئولین سازمان ها و نهادهای مختلف در نمایشگاه تهران، عنوان کرد: این افراد در بازدیدهای خود بیان کردند که نمایشگاه مسجد جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز در قم افتتاح می شود

سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز در قم افتتاح می شود