مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 22:222022-07-18بين الملل

سقوط تند محبوبیت بایدن


نتایج نظرسنجی گالوپ که در ماه آوریل (فروردین) منتشر شد، نیز نشان داد محبوبیت بایدن میان متولدین 1997 تا 2004 به میزان 21 درصد کاهش یافته است.

- نتایج نظرسنجی گالوپ که در ماه آوریل (فروردین) منتشر شد، نیز نشان داد محبوبیت بایدن میان متولدین 1997 تا 2004 به میزان 21 درصد کاهش یافته است.

محبوبیت جو بایدن رییس جمهوری آمریکا به دلیل عملکرد او به ویژه از نظر اقتصادی در آستانه انتخابات میاندوره ای کنگره همچنان در سراشیبی سقوط قرار دارد.

بر اساس نظرسنجی مورنینگ کانسالت که روز دوشنبه به وقت محلی منتشر شد، محبوبیت جو بایدن رییس جمهوری آمریکا در سه ماهه دوم سال 2022 بازهم کاهش یافت به گونه ای که این نظرسنجی نشان داد رای دهندگان در 44 ایالت آمریکا احتمالا دیدگاهی منفی نسبت به عملکرد وی دارند.

این نشان دهنده افزوده شدن چهار ایالت به فهرست ایالت های ناراضی از عملکرد رییس جمهوری آمریکا نسبت به سه ماهه اول سال جاری و همچنین وضعیت کلی بدتر وی در مقایسه با وضعیت محبوبیت دونالد ترامپ در میانه سال 2018 است.

در سه ماه دوم سال 2018 محبوبیت رییس جمهوری سابق آمریکا در 27 ایالت این کشور به زیر 50 درصد رسید.

این نظرسنجی نشان داد که محبوبیت بایدن برای نخستین بار در دوره ریاست جمهوری او در ایالت های واشنگتن، رودآیلند و دلاور به کمتر از 50 درصد نسبت به سه ماهه گذشته رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط تند محبوبیت بایدن

سقوط تند محبوبیت بایدن