مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 03:122022-07-18بين الملل

تأکید جنبش های امل و حزب الله بر تشکیل فوری دولت


دو جنبش أمل و حزب الله لبنان در نشستی بر تشکیل فوری دولت تأکید کرده و از نهادهای امنیتی و قضایی برای جلوگیری از هر گونه آسیبی به امنیت و سلامت شهروندان درخواست کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رهبران دو جنبش حزب الله و أمل در نشستی در دفتر حزب الله در شهر صور، تحولات داخلی و منطقه ای را بررسی کردند.

شرکت کنندگان در این نشست بیانیه ای مشترکی صادر و طی آن فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را به لبنانی ها و همه مسلمانان تبریک گفتند.

در این بیانیه بر ضرورت تشکیل فوری دولت با هدف تأثیرگذاری مثبت بر حل بحران لبنان تأکید شده و از نهادهای امنیتی و قضایی نیز برای ایفای نقش خود و تشدید تلاش ها به منظور جلوگیری از هر گونه آسیبی به امنیت و سلامت شهروندان درخواست شده است.

بنابر گزارش شبکه المنار ، شرکت کنندگان در این نشست با اشاره به سالروز تجاوز رژیم موقت صهیونیستی به لبنان در سال 2006 بر هویت جنایتکارانه دشمن اسراییلی تأکید کرده و این سخن امام موسی صدر مبنی بر اینکه اسراییل شر مطلق است و تعامل با آن حرام است را مورد اشاره قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که تلاش های پلید برای بهبود چهره دشمن صهیونیستی و مشروعیت بخشی به آن در منطقه و سازش با آن، تلاشی برای مشارکت در تجاوزات علیه لبنان و ملت آن و ملت های منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید جنبش های امل و حزب الله بر تشکیل فوری دولت

تأکید جنبش های امل و حزب الله بر تشکیل فوری دولت