مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 06:522022-07-19سياسي

هدف مسببان وضع موجود از تخریب دولت


نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به سکوت اصلاح طلبان در سال های گذشته و در مقابل دولت قبل، گفت: مسببان وضع موجود اول به دولت سیزدهم فرصت دهند، - حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به فضاسازی اصلاح طلبان درباره دولت سیزدهم گفت: دولت آقای رییسی در حال برداشتن موانع به جا مانده از گذشته بر سر راه اقتصاد کشور است و کارهایی را که بر زمین مانده است، انجام می دهد.

وی افزود: آقایان اصلاح طلب هشت سال کار دستشان بود، حال به آقای رییسی فرصت دهند تا کارها را انجام دهد تا خودش را نشان دهد، اول فرصت بدهند بعد وارد فاز انتقاد شوند.

وی اظهار داشت: مشکلات به جا مانده از سالهای قبل به اندازه ای زیاد است که هیچ دولتی نمی تواند در عرض یکی دو سال مشکلات را برطرف کند.

* به اندازه پنجاه سال پروژه نیمه تمام داریم میرتاج الدینی خاطرنشان کرد: به اندازه پنجاه سال ما پروژه نیمه تمام داریم، کدام دولت می تواند همه این پروژه ها را در عرض چهار یا 8 سال به سرانجام برساند؟ وی افزود: علاوه بر این، موانع دیگری هم بر سر راه اقتصاد کشور است که از آن جمله می توان به بدهی اوراق مشارکت به ارث رسیده از دولت قبل اشاره کرد که دولت فعلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف مسببان وضع موجود از تخریب دولت

هدف مسببان وضع موجود از تخریب دولت