مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 06:572022-07-19اقتصادي

تشکیل قرارگاه ملی کاهش نرخ بیکاری در کرمانشاه/ بسته اشتغالزایی 6 وجهی تدوین شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه، از تدوین بسته اشتغالزایی 6 وجهی برای طرح در قرارگاه ملی کاهش نرخ بیکاری استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهزاد باباخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دستور رییس جمهور برای تشکیل قرارگاه ملی کاهش نرخ بیکاری یکی از بهترین مصوبات سفر است و فرصت طلایی پیش روی استان قرار داده تا از آن برای طرح مشکلات استان در سطح ملی و انجام اقدامات اساسی برای کاهش نرخ بیکاری استفاده کنیم.

وی افزود: در این قرارگاه که قرار است بزودی به ریاست معاون اجرایی رییس جمهور تشکیل شود برنامه ها و مطالبات بسیار مهمی از طرف استان تدوین و طرح خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: بسته 6 وجهی شامل راه اندازی پروژه های ضربتی اشتغالزا که موانع در سطح ملی دارند، رفع مشکلات و موانع سرمایه گذاری خارج از اختیار استان، بسته مشوق های سرمایه گذاری، بسته پیشنهادی سرمایه گذاری شرکت های وابسته به دولت، بسته مجوزهای اشتغالزا مورد نیاز استان و بسته زیرساخت های مورد نیاز توسعه اشتغال در استان تهیه و به عنوان مطالبه استان در قرارگاه ملی مطرح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل قرارگاه ملی کاهش نرخ بیکاری در کرمانشاه/ بسته اشتغالزایی 6 وجهی تدوین شد

تشکیل قرارگاه ملی کاهش نرخ بیکاری در کرمانشاه/ بسته اشتغالزایی 6 وجهی تدوین شد