مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 07:322022-07-19سياسي

نامه حجاریان به شمخانی در مورد حوادث و تحولات اخیر


سعید حجاریان در نامه ای به علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به دستگیری ها و تحولات اخیر نوشت: طرح این نکات از آن جهت ضروری به نظر رسید که دیدم در حوزه امنیت کلیدواژه ها و مسائلی مطرح و پربسامد می شوند که خالی از محتوای کارشناسی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه اعتماد نوشت: نامه ها در پهنه سیاسی و تاریخی کشورمان، سرنوشت عجیب و غریبی داشته و همچنان نیز دارند.

نامه هایی که هر کدام با هدف و انگیزه ای نوشته می شوند و در تاریخ ثبت می شوند تا آیندگان بدانند که چه بر تاریخ پر فراز و فرود این کشور رفته است.

یک هفته پس از بازداشت سید مصطفی تاج زاده و با فروکش کردن گرد و غبار ابتدایی این حادثه که بازتاب های فراوانی در فضای عمومی و محافل سیاسی کشور پیدا کرد، سعید حجاریان در شمایل چهره ای که روز و روزگاری به دلیل تلاش هایش برای گسترش گفتمان اصلاح طلبی و تحقق جامعه مدنی، مخاطب تندترین واکنش های افراطی قرار گرفت و مقابل ساختمان شورای شهر تهران، هدف شلیک مخالفان قرار گرفت با انتشار نامه ای خطاب به علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی تلاش می کند، نقشه راهی مشفقانه برای گشایش های آتی و بهبود وضعیت کشور ارائه کند.

حجاریان که طی سال های اخیر کم سخن می گوید و کمتر می نویسد، هر جا که احساس کرده ، ضرورتی به نفع منافع ملی و مردم ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه حجاریان به شمخانی در مورد حوادث و تحولات اخیر

نامه حجاریان به شمخانی در مورد حوادث و تحولات اخیر